Proyecto para Ciencias Naturales: Mariposa Vanessa atalanta (OP 1 - GAL)
En esta entrada se presenta el cuaderno que sería entregado al alumnado durante la realización del proyecto, plasmando las distintas fases del mismo; por cada fase superada se les entregaría una pegatina de científico de la última página. Contiene clave dicotómica de varias especies vegetales y de mariposas.
DESGARGA: https://www.dropbox.com/s/lhxfwt7478nf61o/conclavedicotomica.pdf?dl=0
Proyecto para trabajar el modelo de ser vivo a partir del ejemplo de la mariposa Vanessa atalanta. Está en gallego. OPCIÓN 1.
El ser vivo protagonista del proyecto es esta mariposa, por su facilidad para encontrarla en variedad de puntos del país y su fácil identificación.
Esta propuesta está dirigida a alumnado de 6º de EP, en el primer trimestre, siendo esta la organización que yo propongo:
En cuanto a las competencias trabajadas en el proyecto:
- Uso de diferentes fontes de información, en papel e dixitais, de carácter científico, sobre as bolboretas.
- Anatomía e fisioloxía das bolboretas.
- Clasificación das bolboretas.
- Hábitat das bolboretas.
- Impacto do ser humano no hábitat das bolboretas.
- Responsabilidade nas súas tarefas e compromiso co traballo, tanto grupal como
individual, respectando aos compañeiros e ás compañeiras, tomando decisións e
traballando no proxecto en tódalas fases e participando na resolución de conflitos
durante a realización do mesmo.
Objetivos:
- Apreciar a Ciencia como unha forma de coñecer, observar e explorar o mundo no que se vive e os seres vivos cos que convivimos nel para poder dar explicacións a fenómenos e incógnitas da vida cotiá.
- Desenvolver habilidades científicas mediante un proxecto sobre unha especie da súa contorna
- Valorar a presenza das bolboretas na contorna próxima e favorecer unha contorna respectuosa para con elas.
Evaluación:

Comentarios
Publicar un comentario